• تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۲۰:۳۵
  • کد خبر : 953
  • چاپ خبر

ابتدا سرقت ، سپس BOOM: موج واردات از چین در بنادر ایالات متحده

[ad_1] ابتدا سرقت ، سپس رونق موج واردات از چین بر روی بنادر ایالات متحده فون مکس بوروفسکی 20 مه 2025 ، 5:50 بعد از ظهر. مقاله را گوش دهید این نسخه صوتی به صورت مصنوعی تولید شد. اطلاعات بیشتر تجارت بین ایالات متحده و چین در نتیجه سیاست گمرک دونالد ترامپ تجزیه می شود.

[ad_1]

ابتدا سرقت ، سپس رونق
موج واردات از چین بر روی بنادر ایالات متحده

فون مکس بوروفسکی

مقاله را گوش دهید

این نسخه صوتی به صورت مصنوعی تولید شد. اطلاعات بیشتر

تجارت بین ایالات متحده و چین در نتیجه سیاست گمرک دونالد ترامپ تجزیه می شود. Redereies ظرفیت های خود را با هم نقاشی می کند. سپس تعلیق تعرفه ها منجر به عجله جدید واردکنندگان می شود. شما فقط ممکن است یک پنجره زمانی کوتاه داشته باشید تا کالاهای چینی را ذخیره کنید.

چند هفته گذشته در بزرگترین بندر کانتینر ایالات متحده در لس آنجلس نسبتاً ساکت بوده است. حدود 850،000 ظروف استاندارد هنوز در ماه آوریل در اینجا اداره می شدند – بخش بزرگی از آنها از چین وارد می شوند. در هفته های اول ماه مه ، این حجم تقریباً یک سوم از بین رفت ، همانطور که ژن رئیس Hafen Boss Seroka ایالات متحده گزارش می دهد. با این حال ، اکنون عجله جدیدی از کشتی های کانتینر از چین در حال ظهور است. سیاست گمرکی رئیس جمهور ایالات متحده ، دونالد ترامپ ، در تجارت فراملی بین چین و ایالات متحده ، شدید و بالایی را تضمین می کند.

این شرکت در لس آنجلس و سایر بنادر ایالات متحده در حال حاضر هنوز از کاهش تجاری ناشی از تعرفه های افزایش یافته توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ به بیش از 100 درصد کالاهای چینی رنج می برد. از طرف دیگر ، “استراحت گمرک” بین پکن و واشنگتن موافقت کرد ، از طرف دیگر ، تقاضای حمل و نقل به ایالات متحده را منفجر می کند. همانطور که خبرگزاری رویترز گزارش می دهد ، ظرفیت بنادر و شرکت های حمل و نقل به سختی کافی است. در بعضی جاها ، ظروف با کالاهای صادر شده قبلاً در بعضی از نقاط تصور شده است ، مانند زمان همه گیر تاج کرونا هنگام تجارت جهانی. با تأخیر بیش از دو تا تقریباً چهار هفته ، این موج جدید کالا به بنادر ایالات متحده می رسد. بسته به کشتی و مسیر ، سفر به سراسر اقیانوس آرام آخرین است.

رویترز با اشاره به تولید کنندگان چینی و واردکنندگان آمریکایی ، گزارش می دهد که این شرکت ها در حال حاضر در تلاشند ظرفیت های حمل و نقل را رزرو کنند ، به عنوان مثال برای اسباب بازی ها ، کفش ورزشی ، مصالح ساختمانی یا قطعات ماشین به ایالات متحده. خبرگزاری به نقل از رئیس تولید کننده مبلمان کودکان ، که از جمله موارد دیگر ، خرده فروشان را هدف و آمازون در ایالات متحده آمریکا قرار می دهد ، “ما صدها هزار محصول داریم که منتظر حمل هستند.”

هیچ فضایی برای “رزرو خود به خود” در Hapag-Lloyd

این تقاضای زیاد با کاهش ظرفیت حمل و نقل همراه است. با توجه به سوالات قبلاً شکسته ، شرکت های حمل و نقل پیشنهاد خود را برای حمل و نقل از چین به ایالات متحده آمریکا جمع کرده بودند. به گزارش شرکت مشاوره Drewy ، که متخصص در حمل و نقل دریایی است ، اکنون بسیاری در حال “لغو لغو آنها” هستند. تقاضا بسیار زیاد است ، شرکت حمل و نقل آلمان Hapag-Lloyd می گوید که شما در حال حاضر فقط می توانید به مشتریانی که قراردادهای طولانی مدت دارند خدمت کنید. در حال حاضر به سختی فضایی برای “رزرو خود به خود” وجود ندارد.

در آوریل دوم ، ترامپ تمام شرکای تجاری ایالات متحده را با وظایف جدید واردات به عنوان بخشی از “روز آزادی” که وی خواستار آن بود ، پوشش داده بود. خشن ترین ملاقات با چین ، که محصولات او ترامپ در مجموع 145 درصد اینچ را افزایش داده است. سپس دولت چین در برابر تعرفه های واردات از ایالات متحده 125 درصد صادر کرد. در تاریخ 12 ماه مه ، هر دو دولت موافقت کردند که بخشی از این تعرفه ها را پس بگیرند و 90 روز کاهش یابد. اگر در این مدت توافق وجود نداشته باشد ، وظایف واردات آمریکا بر روی محصولات چینی دوباره به حدود 50 درصد افزایش می یابد. آنها در حال حاضر 30 درصد هستند. با این حال ، با توجه به گرانش ترامپ ، نگرانی در بین واردکنندگان در ایالات متحده وجود دارد که رئیس جمهور ایالات متحده می تواند دوباره تعرفه های تنبیهی شدیدتری را تحمیل کند اگر مذاکرات مطابق ایده های وی اجرا نشود.

این عدم اطمینان عجله به کالاهای چینی و همچنین ظروف و کشتی هایی را که می توانید به ایالات متحده بیاورید ، گرم می کند. این فوریت همچنین با این واقعیت افزایش می یابد که پایان دوره مذاکره 90 روزه در اواخر تابستان قرار می گیرد که واردات کالاهای مصرفی از چین برای تجارت کریسمس در ایالات متحده به طور معمول به برجسته سالانه خود می رسد. برای بسیاری از خرده فروشان ، موفقیت فصل کریسمس می تواند به این بستگی داشته باشد که آیا آنها می توانند طی چند هفته آینده کالاهای کافی از چین دریافت کنند.

[ad_2]

لینک منبع

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.