• تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
  • کد خبر : 715
  • چاپ خبر

تجزیه و تحلیل دارت: تحول ورزش در دهه گذشته

ورزش دارت در دهه گذشته شاهد تغییر چشمگیری در محبوبیت بوده است و این به چند چیز مربوط می شود. معرفی اختناق Sky Sports و تغییر مخاطبان هدف توسط Barry Hearn عوامل قابل توجهی در این تغییر هستند. با این حال، با نام هایی مانند مایکل اسمیت، لوک لیتلر و البته خوش دست، لوک هامفریس،

ورزش دارت در دهه گذشته شاهد تغییر چشمگیری در محبوبیت بوده است و این به چند چیز مربوط می شود.

معرفی اختناق Sky Sports و تغییر مخاطبان هدف توسط Barry Hearn عوامل قابل توجهی در این تغییر هستند.

با این حال، با نام هایی مانند مایکل اسمیت، لوک لیتلر و البته خوش دست، لوک هامفریس، نمی توان رشد محض استعداد در پنج سال گذشته را دست کم گرفت.

دلایل زیادی در دهه گذشته وجود دارد که چرا دارت های بعدی تغییر کرده است.

در سال 1992 اسکای اسپورت قراردادی را امضا کرد که هر سال به طور انحصاری سه تورنمنت PDC را پوشش می داد. این کانال برای سرمایه گذاری بر روی سرمایه گذاری خود، تعدادی تکنیک جدید برای جذاب تر کردن پوشش برای طرفداران صندلی راحتی معرفی کرد.

بر خلاف برنامه‌های برجسته BDO در بی‌بی‌سی، اسکای بازی‌های کاملی را از تلویزیون پخش می‌کند.

Sky با ایجاد وقفه در بازی برای تبلیغات بازی را تغییر داد.

تک آهنگ Planet Funk در سال 2000 به نام Chase the Sun در سالن پخش می شود و به یک آهنگ مذهبی در میان طرفداران دارت تبدیل شده است که تمایل دارند در طول استراحت ها با آهنگ برقصند.

این مولفه برای تغییر چشم‌انداز دارت‌های مخاطب و PDC در تلاش برای هدف‌گیری حیاتی است.

جمعیت سینگلانگی که به مهمانی و بازی تشویق می‌شوند در حین تماشا کردن لباس‌های خود را به تن می‌کنند، با طرفداران سنتی ورزش در دهه 1980 فاصله زیادی دارد.

منبع:thesportsnewsblitz

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.