- تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
- کد خبر : 874 چاپ خبر
کلمات در مورد مهمات در تیراندازی مدیر عامل Echo عبارت رایج در مورد تاکتیک های بیمه گر: تاخیر، انکار، دفاع
پیامی که در صحنه تیراندازی مرگبار یک مدیر بیمه سلامت به جا مانده است – «انکار»، «دفاع» و «مصرف» – تکرار عبارتی است که معمولاً برای توصیف تاکتیکهای بیمهگر برای اجتناب از پرداخت خسارت استفاده میشود. به گفته دو مقام مجری قانون که پنجشنبه به شرط ناشناس ماندن با آسوشیتدپرس صحبت کردند، این سه کلمه
پیامی که در صحنه تیراندازی مرگبار یک مدیر بیمه سلامت به جا مانده است – «انکار»، «دفاع» و «مصرف» – تکرار عبارتی است که معمولاً برای توصیف تاکتیکهای بیمهگر برای اجتناب از پرداخت خسارت استفاده میشود.
به گفته دو مقام مجری قانون که پنجشنبه به شرط ناشناس ماندن با آسوشیتدپرس صحبت کردند، این سه کلمه روی مهماتی که یک فرد مسلح نقابدار برای کشتن، برایان تامپسون، مدیرعامل UnitedHealthcare استفاده کرد، نوشته شده است. آنها شبیه عبارت “تاخیر، انکار، دفاع” هستند – روشی که برخی از وکلا توصیف می کنند که چگونه بیمه گذاران خدمات و پرداخت را انکار می کنند، و عنوان کتابی در سال 2010 که به شدت از صنعت انتقاد می کرد.
پلیس به طور رسمی در مورد عبارت یا ارتباط بین آنها و عبارت رایج اظهار نظر نکرده است. اما تیراندازی تامپسون و پیامهای روی مهمات خشم را در رسانههای اجتماعی و جاهای دیگر برانگیخته است که نشاندهنده ناامیدی عمیق آمریکاییها نسبت به هزینه و پیچیدگی مراقبت است.
عبارت به چه معناست؟
«تاخیر، انکار، دفاع» برای منتقدان بیمه چیزی شبیه به یک فریاد تجمعی شده است. این اصطلاحات به تأخیر بیمهگران در پرداخت خسارت، رد ادعا و دفاع از اقدامات خود اشاره دارد.
این عبارت برای توصیف بسیاری از انواع بیمهگرها – خودرو، اموال و سلامت استفاده میشود.
لیا کلر، شریک مدیریتی در Lewis and Keller، یک شرکت حقوقی جراحات شخصی مستقر در کارولینای شمالی، گفت: «هرچه بیشتر بتوانند ادعا را به تأخیر بیندازند و انکار کنند، بیشتر می توانند پول خود را نگه دارند و آن را پرداخت نمی کنند. .
“تاخیر، انکار، دفاع” همچنین عنوان کتابی است که در سال 2010 توسط جی فاینمن منتشر شد که به چگونگی رسیدگی بیمهگران به مطالبات میپردازد.
در بخشی از وبسایت کتاب آمده است: «همه شرکتهای بیمه انگیزهای دارند که مشتریان خود را به منظور افزایش سود جذب کنند.
این عبارت چگونه با UnitedHealthcare مرتبط است؟
UnitedHealthcare بیش از 49 میلیون آمریکایی را پوشش می دهد و در سال گذشته بیش از 281 میلیارد دلار درآمد به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های بیمه سلامت کشور به ارمغان آورد. UnitedHealthcare و رقبای آن در سالهای اخیر به دلیل رد ادعاها یا پیچیده کردن دسترسی به مراقبت، به هدف مکرر انتقاد پزشکان، بیماران و قانونگذاران تبدیل شدهاند.
منتقدان می گویند که بیمه ها به طور فزاینده ای در مراقبت های معمولی دخالت می کنند و باعث تاخیرهایی می شوند که در برخی موارد می تواند به شانس بهبودی یا حتی زنده ماندن بیمار آسیب برساند.
انتقاد بیمه گذاران چیست؟
پزشکان و بیماران بهویژه از مجوزهای قبلی ناامید شدهاند.
UnitedHealthcare در گزارشی در ماه اکتبر نامگذاری شد که در آن به جزئیات چگونگی افزایش نرخ رد مجوز قبلی بیمهگر برای برخی از بیماران Medicare Advantage در سالهای اخیر اشاره شد. گزارش کمیته فرعی دائمی تحقیقات سنای ایالات متحده همچنین از رقبای Humana و CVS نام برد.
بیمهگران میگویند تاکتیکهایی مانند مجوز قبلی برای محدود کردن رویههای غیر ضروری و جلوگیری از استفاده بیش از حد از مراقبت برای کمک به کنترل هزینهها مورد نیاز است.
ناامیدی فراتر از پوشش مراقبت است. داروهای گران قیمت برای کاهش بیماری آلزایمر یا کمک به چاقی غالباً پوشش داده نمی شوند یا دارای محدودیت هایی هستند.
ماریو ماسیس، اقتصاددان جانز هاپکینز که در مورد اعتماد به سیستم مراقبت های بهداشتی مطالعه می کند، گفت: «بسیاری از آمریکایی ها این شرکت ها را به جای تعهد به خدمت به مشتریان خود، ناشی از سود می دانند. “و این یک گسست بزرگ ایجاد می کند.”
چه واکنش هایی در شبکه های اجتماعی ظاهر شده است؟
پس از قتل تامپسون، خشم و خشم علیه بیمهگران سلامت رسانههای اجتماعی را پر کرد. واکنشهای کاربران – و در بسیاری از موارد شوخیها – بخشهای نظرات را پر از ناامیدی نسبت به بیمهگران بهداشتی و به ویژه UnitedHealthcare کرد.
در یکی از کامنتهای اینستاگرام آمده است: «خوشحال میشوم که به جستجوی تیرانداز کمک کنم، اما بینایی تحت برنامه مراقبتهای بهداشتی من نیست.
“افکار و مجوزهای قبلی!” کاربر دیگری نوشته است.
آمریکایی ها نسبت به بیمه گذاران چه احساسی دارند؟
در سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده، بیماران از طریق ترکیبی از شرکت های بیمه خصوصی مانند UnitedHealthcare و برنامه های دولتی مانند Medicaid و Medicare تحت پوشش قرار می گیرند. این می تواند به ویژه برای پزشکان و بیماران ناامید کننده باشد زیرا پوشش اغلب توسط بیمه گر متفاوت است.
نظرسنجی ها منعکس کننده آن ناامیدی از سیستم مراقبت های بهداشتی به طور کلی و شرکت های بیمه به طور خاص است.
بر اساس نظرسنجی KFF که در ماه فوریه انجام شد، حدود دو سوم آمریکاییها گفتند که شرکتهای بیمه سلامت به دلیل هزینههای بالای مراقبتهای بهداشتی مستحق «سرزنش زیادی» هستند.
یک نظرسنجی KFF در سال 2023 از بزرگسالان بیمه شده نشان داد که اکثر آنها به بیمه درمانی خود رتبه کلی “عالی” یا “خوب” می دهند – اما اکثریت نیز گفتند که در استفاده از بیمه خود در سال قبل با مشکل مواجه شده اند. این شامل ادعاهای رد شده، مشکلات شبکه ارائه دهنده و مشکلات پیش از مجوز بود. نزدیک به نیمی از بزرگسالان بیمه شده با مشکلات بیمه ای گفتند که قادر به حل رضایت بخش نبودند.
منبع:usnews
لینک کوتاه
برچسب ها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0