• تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۹:۰۱
  • کد خبر : 917
  • چاپ خبر

مدیر FRAPORT در مصاحبه: اینگونه از فرودگاه فرانکفورت استفاده می شود

[ad_1] مدیر FRAPORT در مصاحبه اینگونه است که فرودگاه فرانکفورت AI را آغاز می کند 02.05.2025 ، 4:30 p.m. مقاله را گوش دهید این نسخه صوتی به صورت مصنوعی تولید شد. اطلاعات بیشتر چمدان های بارگذاری شده ، پله ها را در هواپیما رانندگی کنید – همه اینها به صورت دستی در فرودگاه فرانکفورت سازماندهی

[ad_1]

مدیر FRAPORT در مصاحبه
اینگونه است که فرودگاه فرانکفورت AI را آغاز می کند

مقاله را گوش دهید

این نسخه صوتی به صورت مصنوعی تولید شد. اطلاعات بیشتر

چمدان های بارگذاری شده ، پله ها را در هواپیما رانندگی کنید – همه اینها به صورت دستی در فرودگاه فرانکفورت سازماندهی شده است. اما این سیستم اکنون با کمک هوش مصنوعی در مرکز بزرگ آلمانی – به صورت خودکار انجام می شود. مدیر Fraport Johannes Bestgen توضیح می دهد که چگونه این کار می کند.

چرا در فرودگاه به هوش مصنوعی احتیاج دارید؟

Johannes Bestgen: ما در فرودگاه فرانکفورت هستیم تا از یک عامل هوش مصنوعی استفاده و توسعه دهیم که قرار است به ما در اعزام کمک کند. سرویس شارژ با بارگیری و تخلیه هواپیماها سروکار دارد. بنابراین اگر در فرانکفورت فرود می آیید ، همکاران ما اولین نفر در هواپیما هستند. آنها از پله ها مراقبت می کنند تا مسافران بتوانند از آنجا خارج شوند. که چمدان ها قابل بارگیری هستند. آن آب رد و بدل می شود. و خیلی بیشتر ما می خواهیم با کمک یک عامل هوش مصنوعی ، استفاده از این فعالیت ها را به صورت خودکار انجام دهیم.

چگونه این اتفاق تاکنون افتاده است؟ آیا این به سادگی توسط پرونده اکسل تنظیم می شود؟

تقریباً آسانتر از یک پرونده اکسل است. در حال حاضر ده توزیع کننده در مرکز کنترل زمین ما وجود دارد که کارمندان ما را به وظایف خود اختصاص می دهد. سیستم برای این در واقع یک تخته مغناطیسی است. این امر به کارمندان بسته به صلاحیت نیاز دارد. تصمیم گرفته می شود که چه کسی چمدان ها را به ایرباس در هامبورگ در روز دعوت می کند.

و چرا باید تغییر کند؟

در سالهای تا کرونا ، هنگامی که ترافیک هوایی به سرعت افزایش یافت ، دیدیم که این سیستم بسیار ناپایدار است. باید یک توده بزرگ مدیریت شود ، به همین دلیل توزیع کنندگان ما به محدودیت بار رسیده اند. همه چیز در مورد جلوگیری از از دست دادن کنترل بود. به منظور فشار آوردن از کارمندان ، تصمیم گرفتیم شرکت را به دنیای دیجیتال منتقل کنیم. از یک طرف ، هوش مصنوعی باید دفع شود. از طرف دیگر ، سناریوها باید در آینده با کمک آنها شبیه سازی شوند تا بهتر بدانند که اگر چیزی را روی پیچ تنظیم کنید ، چه اتفاقی می افتد.

آیا این بدان معناست که در آینده به کارمندان کمتری نیز نیاز خواهند بود؟

نه ، هدف ما این نیست که کارمندان را با هوش مصنوعی کاهش دهیم. توافق کاملاً واضحی با شورای کار گروهی ما وجود دارد ، که وقتی AI در Fraport رشد کرد ، مورد اصابت قرار گرفت. ما می خواهیم بار خود را از بین ببریم ، می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که توزیع کنندگان برای کارهای دیگر وقت دارند. به عنوان مثال ، این همچنین فرصتی را برای مراقبت بهتر از مشتریان فراهم می کند.

چه زمانی باید سیستم جدید شروع شود؟

ما می خواهیم اولین مراحل عملیاتی را در اواسط سال 2025 برداریم. این بدان معنی است که ما می بینیم که عامل AI چه تصمیمی می گیرد و چگونه این امر بر عملکرد عملیاتی تأثیر می گذارد. این کمی مشکل است زیرا شرکت نمی تواند به راحتی در یک روز انتخاب شده مقایسه شود. به محض تصمیم گیری هوش مصنوعی ، ما اساساً یک جدول زمانی جایگزین ایجاد می کنیم. اما ایده این است: در جریان امسال به جایی خواهیم رسید که هوش مصنوعی در عملیات عملیاتی فرودگاه فرانکفورت تصمیم گیری می کند.

گوش دادن در قسمت جدید “ساعت صفر

چگونه یک کپی دیجیتالی فرودگاه ایجاد می شود

کدام داده ها به عوامل AI جریان می یابند

جایی که مسافران می توانستند در فرودگاه با هوش مصنوعی روبرو شوند

می توانید همه قسمت ها را مستقیماً پیدا کنید RTL+با سیب یا با لکه بینی کردن

[ad_2]

لینک منبع

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.