• تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۹:۲۱
  • کد خبر : 929
  • چاپ خبر

اروپا و آمریکای جنوبی در ذهن: BYD می خواهد نیمی از اتومبیل های خود را در سال 2030 به فروش برساند

[ad_1] از نظر اروپا و آمریکای جنوبی BYD می خواهد نیمی از اتومبیل های خود را در سال 2030 بفروشد 08.05.2025 ، 5:05 p.m. مقاله را گوش دهید این نسخه صوتی به صورت مصنوعی تولید شد. اطلاعات بیشتر تولید کننده خودروهای چینی Byd Tenfold در طی چند سال. 90 درصد از آنها هنوز در خانه

[ad_1]

از نظر اروپا و آمریکای جنوبی
BYD می خواهد نیمی از اتومبیل های خود را در سال 2030 بفروشد

مقاله را گوش دهید

این نسخه صوتی به صورت مصنوعی تولید شد. اطلاعات بیشتر

تولید کننده خودروهای چینی Byd Tenfold در طی چند سال. 90 درصد از آنها هنوز در خانه فروخته می شوند. این باید تا سال 2030 تغییر کند ، گزارش خودی ها. در اروپا ، به ویژه در اروپا ، اتومبیل ها باید در آینده بیشتر بچرخند.

به گفته خودی ، خودروساز پیشرو در چین قصد دارد تا سال 2030 نیمی از وسایل نقلیه خود را در خارج از کشور بفروشد. افزایش گسترده ای که این شرکت را به عنوان رقیب بزرگترین تولید کننده خودرو در جهان تبدیل می کند ، گفت که چهار نفر با این موضوع آشنا هستند. این رشد با گسترش در اروپا و آمریکای لاتین ترویج می شود ، در حالی که BYD و سایر مارک های خودروهای چینی به دلیل موانع تجاری هنوز از بازار ایالات متحده مستثنی هستند.

به گفته یکی از خودی ها ، مدیران BYD برای سال 2030 هدف سرمایه گذاران در گروه های کوچک را برای سال 2030 ارائه داده بودند و بر گسترش در اروپا بسیار مهم بودند. BYD اکنون به “داشتن محصولات مناسب برای تکرار موفقیت چینی خود در بازارهای خارجی” متقاعد شده است ، گفت: شخص دیگری که با بحث های تولید کننده خودرو با سرمایه گذاران آشنا است.

دواد دواد
دواد 44،09

هدف حتی برای یک شرکت با نرخ رشد سرگیجه BYDS یک چالش بزرگ خواهد بود. تقریباً نه از ده از 4.27 میلیون اتومبیل برقی ، اتومبیل های هیبریدی ، SUV و لیموزین که BYD سال گذشته فروخته شد ، در بازار خانه قطع شد. دستیابی به هدف بلندپروازانه فروش نیمی از وسایل نقلیه خود در خارج از چین ، BYD – پنج سال پیش یک بازیکن متوسط ​​- را به عنوان اصلی تولید کنندگان خودرو با توجه به وسیله نقلیه و علاوه بر غول چند ملیتی تویوتا و فولکس واگن ، به لیگ برتر تولید کنندگان خودرو تبدیل می کند.

Byd VW را در چین از تخت سلطنت فرو می برد

BYD قبلاً سال گذشته VW را به عنوان تولید کننده پیشرو در خودرو در چین ، بزرگترین بازار اتومبیل در جهان جایگزین کرده بود. فروش جهانی BYD از کمتر از 430،000 وسیله نقلیه در سال 2020 به سطحی رسید که دقیقاً در پشت فورد و جنرال موتورز قرار دارد.

بیل روسو ، رئیس شرکت مشاوره شانگایر Automobility ، پیشرفت BYD در وسایل نقلیه برقی را با نقش مهم فورد در تولید انبوه وسایل نقلیه یک قرن پیش مقایسه کرد. خود وانگ چوانفو رئیس BYD گفت که او “هنری فورد قرن بیست و یکم” است.

جاه طلبی های BYD احتمالاً مدیران دیگر خودروسازان را آغاز می کند. جیم فارلی ، رئیس فورد ، BYD را در یک کنفرانس سرمایه گذار در ماه فوریه توصیف کرد و بزرگترین تهدید برای توسعه وسایل نقلیه برقی سودآور بود. فارلی گفت: “ما باید در برابر BYD رقابت کنیم و پیروز شویم.”

دولت های خارجی همچنین برای محافظت از تولید کنندگان محلی خودرو در برابر واردات چینی اقدامات لازم را انجام داده اند. BYD و سایر خودروسازان چینی با تعرفه های تنبیهی روی وسایل نقلیه برقی که به اتحادیه اروپا تحویل داده می شوند ، روبرو هستند. برای جلوگیری از این امر ، BYD همچنین می خواهد اتومبیل هایی را برای بازار اروپا در اروپا تولید کند. گروه چینی اخیراً اعلام کرده بود که تولید اتومبیل های برقی در مجارستان از پایان سال جاری آغاز می شود و پس از آن یک کارخانه در ترکیه انجام می شود.

[ad_2]

لینک منبع

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.