- تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۲۰:۰۵
- کد خبر : 943 چاپ خبر

با بثورات فردی: Edeka انتظار قیمت مواد غذایی پایدار را دارد – قهوه در حال حاضر “از نظر تاریخی” گران است
[ad_1] با بثورات فردی Edeka انتظار قیمت مواد غذایی پایدار را دارد – قهوه در حال حاضر “از نظر تاریخی” گران است 15.05.2025 ، 5:23 p.m. مقاله را گوش دهید این نسخه صوتی به صورت مصنوعی تولید شد. اطلاعات بیشتر مصرف کنندگان دیگر مجبور نیستند آنقدر عمیق وارد جیب های خود شوند: زنجیره سوپر مارکت
[ad_1]
با بثورات فردی
Edeka انتظار قیمت مواد غذایی پایدار را دارد – قهوه در حال حاضر “از نظر تاریخی” گران است
15.05.2025 ، 5:23 p.m.
مقاله را گوش دهید
این نسخه صوتی به صورت مصنوعی تولید شد. اطلاعات بیشتر
مصرف کنندگان دیگر مجبور نیستند آنقدر عمیق وارد جیب های خود شوند: زنجیره سوپر مارکت Edeka دیگر انتظار ندارد که قیمت جدید امسال پرش کند. محصولات فردی از نظر تاریخی گران هستند. برخی دیگر زمان خوبی برای این کار دارند.
طبق اعلام زنجیره سوپر مارکت Edeka ، قیمت مواد غذایی باید امسال تا حد زیادی پایدار باشد. مارک روزنکرانز ، رئیس بزرگترین شرکت منطقه ای Minden-Hannover گفت: “ما در حال حاضر افزایش متوسط قیمت در منطقه غذا داریم ، بنابراین حدود دو درصد.” و او فرض می کند که این امر در بقیه سال ادامه خواهد یافت.
پس از پرش قیمت گسترده در سالهای 2022 و 2023 ، تورم اکنون “در منطقه عادی” است. با این حال ، روزنکرانز اعتراف کرد ، بثورات فردی وجود دارد: قیمت قهوه در حال حاضر “از نظر تاریخی” بالا است. “از طرف دیگر ، محصولاتی نیز وجود دارد که دوباره ارزان شده اند.” در مورد روغن غذایی “این سالها بسیار گران بود. اکنون بسیار ارزان است.” و حتی با کاکائو و کره ، قیمت ها دوباره کاهش یافت.
سال گذشته ، علیرغم اقتصاد ضعیف ، Edeka Minden-Hanover توانست دو درصد فروش را به 12.24 میلیارد یورو افزایش دهد ، که این بخشی از قیمت های بالاتر بود. با این حال ، رشد کمیت نیز وجود داشت. در مقابل ، سود پس از مالیات تقریباً 179 میلیون به 146 میلیون یورو کاهش یافت.
بر خلاف سایر محصولات ، هیچ خرید مشتری در مواد غذایی وجود ندارد که تجارت اصلی در Edeka را تشکیل می دهد. Rosary گفت: “تجارت خرده فروشی مواد غذایی اساساً بحران و مقاوم در برابر اقتصادی است زیرا شما همیشه باید بخورید.” “این یک تجارت منطقی ساکت است.” با این حال ، مشتریان حتی در صورت غذا توجه بیشتری به قیمت می دهند. زنجیره سوپر مارکت رشد فوق العاده ای را در برند خود “روده و ارزان” رزرو کرده است.
جدا از غذا ، Edeka نیز احساس خرید می کند. به دلیل اقتصاد نامشخص ، بسیاری از مصرف کنندگان بدون خرید عمده جدید انجام می دهند. “ما در حال حاضر نمی توانیم از این ضعف در مصرف جلوگیری کنیم.” این امر به ویژه در شرکت تابعه SB-Warenhaus Marktkauf قابل توجه است ، که باعث می شود 20 درصد از فروش آنها از مواد غذایی دور شود. در حالی که فروش مواد غذایی نیز بیش از دو درصد در آنجا افزایش یافته است ، به گفته کارآفرین ، حتی منهای جزئی برای سایر محصولات نیز وجود داشته است. با این حال ، در خود Edeka ، محتوای غیر غذایی فقط سه درصد است. به همین دلیل “نه چندان مهم”. پس از سه سال حفظ خرید ، او انتظار دارد که “حال و هوای مصرف کننده اکنون در آخرین تابستان دوباره تبدیل شود.” “این اکنون به آن بستگی دارد: چه اتفاقی برای محدودیت های احتمالی تجارت می افتد؟” پیش بینی این در حال حاضر دشوار است.
Edeka Minden-Hannover بزرگترین از هفت انجمن منطقه ای Edeka در آلمان است. منطقه توزیع از هلندی ها به مرز لهستان گسترش می یابد و شامل شرق وستفالن ، ساکسونی پایین ، برمن ، ساکسونی-آنهالت ، برلین و براندنبورگ است. شبکه تعاونی شامل بیش از 600 خرده فروش مستقل با تقریبا 1500 مغازه و تقریبا 76000 کارمند است. تقریبا نیمی از آنها در هر مورد در ساکسونی پایین هستند.
[ad_2]
لینک منبع
لینک کوتاه
برچسب ها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0