- تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
- کد خبر : 627 چاپ خبر
BYD و SAIC به تامین کنندگان خود فشار می آورند تا قیمت ها را در سال 2025 کاهش دهند
به گفته خودی های صنعت، BYD و SAIC در تلاش هستند تا با هدف کاهش 10 درصدی هزینه ها از ژانویه 2025، قیمت قطعات را از تامین کنندگان خود کاهش دهند. این نشان می دهد که جنگ قیمت در صنعت خودروسازی چین در حال جدی شدن است. گزارش BYD از ایمیل ارسال شده توسط رئیس
به گفته خودی های صنعت، BYD و SAIC در تلاش هستند تا با هدف کاهش 10 درصدی هزینه ها از ژانویه 2025، قیمت قطعات را از تامین کنندگان خود کاهش دهند. این نشان می دهد که جنگ قیمت در صنعت خودروسازی چین در حال جدی شدن است.
گزارش BYD از ایمیل ارسال شده توسط رئیس گروه BYD و CPO خودروهای سواری ناشی می شود. او می گوید تامین کنندگان باید قیمت های خود را 10 درصد کاهش دهند. بخش Maxus SAIC کاری مشابه انجام می دهد: دعوت از تامین کنندگان خود برای کاهش هزینه ها تا 10٪ و حتی پیشنهاد چندین استراتژی.
BYD و SAIC به تامین کنندگان خود فشار می آورند تا قیمت ها را در سال 2025 کاهش دهند
در مرحله اول، پیشنهاد می کند که تامین کنندگان به دنبال معاملات مواد خام بهتر و کاهش مصرف مواد از طریق فناوری های جدید تولید باشند. ثانیاً، بهبود در فرآیند تولید می تواند ضایعات را کاهش دهد و کارایی را بهبود بخشد.
SAIC همچنین می خواهد ببیند تامین کنندگان تکنیک هایی مانند تجزیه و تحلیل ارزش و مهندسی ارزش (VAVE) را اجرا می کنند، که مزایای خود تامین کنندگان را به همراه خواهد داشت و با SAIC در طراحی همکاری می کند تا قطعات را حتی بیشتر بهینه کند.
لجستیک راه دیگری برای کاهش هزینههای کلی است و ماکسوس از تامینکنندگانش میخواهد راههایی برای بهبود کارایی محمولهها و کاهش هزینههای بستهبندی بیابند.
به گفته BYD، مذاکره در مورد قیمت های پایین تر از سوی تامین کنندگان یک رویه استاندارد در صنعت است. این سازمان معتقد است که همه طرف های درگیر باید به دنبال کاهش هزینه ها از طریق تدارکات انبوه در مقیاس بزرگ باشند.
منبع:arenaev
لینک کوتاه
برچسب ها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0