- تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
- کد خبر : 614 چاپ خبر
تست محدوده واقعی Mini Countryman SE ALL4
مینی با معرفی کانتریمن در سال 2010 یک موفقیت فوری ایجاد کرد. ترکیب کراس اوور/SUV کوچک به سرعت قلب پاکدوستان مینی را تسخیر کرد، اما انبوهی از مشتریان جدید را نیز جذب کرد. برای دو نسل بیشترین فروش Mini را داشت و طبیعتا نسل سوم حتی بزرگتر و با گزینه های موتور بیشتر می شود.
مینی با معرفی کانتریمن در سال 2010 یک موفقیت فوری ایجاد کرد. ترکیب کراس اوور/SUV کوچک به سرعت قلب پاکدوستان مینی را تسخیر کرد، اما انبوهی از مشتریان جدید را نیز جذب کرد. برای دو نسل بیشترین فروش Mini را داشت و طبیعتا نسل سوم حتی بزرگتر و با گزینه های موتور بیشتر می شود. برای اولین بار مینی کانتریمن را می توان به عنوان یک خودروی برقی کامل سفارش داد و حتی در دو تریم الکتریکی مختلف عرضه می شود.
برد Mini Countryman SE ALL4 در دنیای واقعی چقدر است؟
نمونه ای که امروز در حال آزمایش آن هستیم Mini Countryman SE ALL4 است که نسخه تند AWD با قدرت 313 اسب بخار و بسته باتری 66.5 کیلووات ساعتی است. این خودرو بر روی همان پلتفرم بیامو X1 و X2 جدید قرار میگیرد، که به این معنی است که کانتریمن در مقایسه با مدلهای قبلی خود از نظر اندازه رشد میکند. به همین دلیل است که به زودی Mini Aceman را خواهیم داشت که باید جای خالی شاسی بلندهای کوچکتر را پر کند.
برد Mini Countryman SE ALL4 در دنیای واقعی چقدر است؟
بررسی دقیق ما از Mini Countryman SE ALL4 به زودی منتشر خواهد شد و همه چیزهایی را که باید در مورد مدل جمع و جور بدانید را آشکار می کند، اما قبل از آن در اینجا یافته های حاصل از تست برد ما آمده است. ما مسیرهای آزمایشی معمول خود را میراندیم، و مسیر مشابهی را در هر دو طرف با سرعت ثابت و در همان مکان مانند هر خودروی دیگری که آزمایش میکنیم، انجام دادیم. دمای محیط هنگام آزمایش Mini Countryman SE ALL4 15 درجه سانتیگراد بود که شرایط تقریباً عالی برای چنین آزمایشی است.
برد Mini Countryman SE ALL4 در دنیای واقعی چقدر است؟
در کمترین سرعت آزمایشی ما یعنی 60 کیلومتر در ساعت، کانتریمن کارایی فوق العاده ای را نشان می دهد و با یک بار شارژ، برد قابل توجهی را ارائه می دهد. با این حال، در مقایسه با برادر برادر BMW iX2 xDrive30 که قبلاً آزمایش کردیم، مینی وضعیت بدتری داشت. این تعجب آور است، زیرا مینی از نظر اندازه کوچکتر است و در درجه اول برای استفاده شهری طراحی شده است. البته بخشی از دلیل این بود که iX2 در شرایط کاملاً عالی با لاستیکهای مقاومت غلتشی پایینتر آزمایش شد.
هنگامی که به سرعت بعدی 90 کیلومتر در ساعت میرویم، Countryman SE ALL4 بیشتر از iX2 و سایر رقبای مستقیم عقب میافتد. بر اساس آزمایش ما، رانندگی با سرعت 90 کیلومتر در ساعت با کروز کنترل حتی اعداد WLTP وعده داده شده را به شما نمی دهد، که برای بریتانیایی ناامیدکننده است.
در بالاترین سرعت آزمایشی 130 کیلومتر در ساعت، مینی فاصله را با رقبای خود کاهش می دهد و در واقع انتخاب بهتری در صورت برنامه ریزی برای رانندگی بیشتر در بزرگراه است.
همه چیزهایی که در نظر گرفته می شود، Mini Countryman SE ALL4 برای یک SUV کوچک الکتریکی با قدرت بسیار خوب است. این کارآمدترین در کلاس خود نیست، اما فناوری زیادی در داخل برای جبران آن ارائه می دهد. وفاداری به برند در میان خریداران Mini قوی است و ما هیچ شکی نداریم که Countryman در تمام تکرارهایش موفق خواهد بود، اما کمی کارآمدتر بودن به مشتریان بالقوه آن آسیب نمی رساند.
یک باتری بزرگتر ممکن است به متقاعد کردن کسانی که کانتریمن را در نظر می گیرند کمک کند، اما همچنین مایل های زیادی در بزرگراه رانندگی می کند. همانطور که اکنون به نظر می رسد، برای محیط شهر یا برای کسانی که از یک یا دو توقف اضافی در سفر خود اهمیتی نمی دهند، مناسب تر است.
برد Mini Countryman SE ALL4 در دنیای واقعی چقدر است؟
اکنون پیشنهاد می کنیم از ویجت زیر استفاده کنید تا محدوده Mini Countryman SE ALL4 را در هر ترکیبی از سرعت و دمایی که ممکن است نیاز داشته باشید، بیابید. ما از آزمایشهای دنیای واقعی و یک مدل پیچیده برای ارائه تخمینی استفاده کردهایم که باید تا حد امکان به عملکرد واقعی نزدیک باشد.
منبع:arenaev
لینک کوتاه
برچسب ها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0